knee problem

hann med ganska mycket i helgen. i lördags började jag morgonen med att köra ett pass på gymmet, sen drog jag på basket med Amanda och vivian! vi vann igen! wihoo. efter det åkte jag och träffade jag sara efter en hel vecka då hon vart på semester! vi åt subway och sen gick vi på bio och såg på the choice. se den! efter det drog vi downtown, sara var med en stund sen drog hon hem och vi andra drog vidare. hade en kanon kväll som dock slutade med en liten olycka.. kolla dom tre sista bilderna så förstår ni. 

söndagen spenderades med att skypa med Alma och Olle, och matilda! vi hade ettårsdag! sen drog jag till sara för att kolla på superbowl. 

pga av min lilla olycka i lördags så hoppar jag nu runt på ett ben och vet inte hur fan jag ska sova

HA DE





Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0